• hors stock
Summary : The Fall of Advertising and the Rise of PR : Review and Analysis of the Ries' Book
search

Summary : The Fall of Advertising and the Rise of PR : Review and Analysis of the Ries' Book

The must-read summary of Al Ries and Laura Ries' book: "The Fall of Advertising and the Rise of PR". This complete summary of the ideas from Al Ries and Laura Ries' book: "The Fall of Advertisin... lire la suite
Date de parution prévue : 14/09/2016
M'avertir lorsque le produit est disponible

Vous êtes professionnels, vous souhaitez bénéficier de tarifs qui vous sont réservés ?
connecter vous ou créer vous un compte

Vous êtes professionnels, vous souhaitez bénéficier de tarifs qui vous sont réservés ? Connectez-vous ou créez vous un compte

The must-read summary of Al Ries and Laura Ries' book: "The Fall of Advertising and the Rise of PR". This complete summary of the ideas from Al Ries and Laura Ries' book: "The Fall of Advertising and the Rise of PR" shows that none of the recent business success stories have spent much money on advertising. Instead, companies such as Starbucks and PlayStation have invested in public relations...
9782511041543

Date de parution : 14/09/2016

Éditeur : Business Book Summaries

Classification : Gestion d'entreprise