Summary : Guerrilla Marketing in 30 Days : Review and Analysis of Levinson and Lautenslager's Book
search

Summary : Guerrilla Marketing in 30 Days : Review and Analysis of Levinson and Lautenslager's Book

The must-read summary of Jay Conrad Levinson and Al Lautenslager's book: "Guerrilla Marketing in 30 Days: One Dynamic Blueprint to Maximize Profits and Increase Customers"... lire la suite
  • 9,99 €

Quantité

Vous êtes professionnels, vous souhaitez bénéficier de tarifs qui vous sont réservés ?
connecter vous ou créer vous un compte

Vous êtes professionnels, vous souhaitez bénéficier de tarifs qui vous sont réservés ? Connectez-vous ou créez vous un compte

The must-read summary of Jay Conrad Levinson and Al Lautenslager's book: "Guerrilla Marketing in 30 Days: One Dynamic Blueprint to Maximize Profits and Increase Customers"...
9782511042618
100000 Produits

Date de parution : 14/09/2016

Éditeur : Business Book Summaries

Classification : Gestion d'entreprise